KASUTUSTINGIMUSED

1. ÜLDISED TINGIMUSED
1.1. Polarn O. Pyret e-poes müüakse Polarno Estonia OÜ poolt esindatava Polarn O. Pyret rõivakollektsioonide tooteid (edaspidi Tooted).
1.2. E-poe Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Polarno Estonia OÜ-le kuuluvate kaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlustest.
1.3. Tingimused kehtivad www.polarnopyret.ee ostu-müügi keskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Polarno Estonia OÜ (edaspidi Müüja), ja E-poest Toote ostu sooritanud isiku (edaspidi Klient) vahel Toodete ostmisel tekkivatele õigussuhetele.
1.4. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja panga arvelduskontole.
1.5. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita.
1.6. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.
1.7.Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja Toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.8. Müüja andmed:
Polarno Estonia OÜ
aadress: Suur-Karja 23, 10148 Tallinn, Eesti
registrikood 11536040
käibemaksukohuslase kood EE101253701
email: info@polarnopyret.ee

2. HIND
2.1. Toodete hinnad on esitatud Eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.
2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.
2.3. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1. Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse valimist tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamist.
3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.
3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „Vormista tellimus“ – klient suunatakse tellimuse vormistamise lehele. Peale vajalike andmete sisestamist suunatakse klient makseviisi valiku lehele.
3.4. Tellimus loetakse vormistatuks ja müügileping sõlmituks Müüja ja Kliendi vahel peale arve tasumist Kliendi poolt.

4. TELLIMUSE EEST MAKSMINE
4.1. E-poes tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.
4.2. Kliendil on võimalik kasutada tasumiseks Visa ja MasterCard deebet- ja krediitkaarte, Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Luminor, Danske Bank, Krediidipank, LHV).
4.3. Tellimuse kinnitamisel ja ostu sooritamisel suunatakse Klient tema poolt valitud internetipanga lingile, millel on tellimusele vastav eeltäidetud maksekorraldus. Klient tasub Toote või Toodete tellimuse eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”. Arveid saab vaadata ja välja printida Minu konto alt.  Antud makseid vahendab Maksekeskus AS.
4.4. Toodete ja tellimuse Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises maksekeskkonnas,  mida vahendab Maksekeskus AS.
4.5. Müüjal puudub ligipääs Kliendi panga- ja/või krediitkaardi andmetele.
4.6. Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus, kauba kättetoimetamisel lisatakse saadetisele arve.

5. TELLIMUSE KÄTTETOIMETAMINE
5.1. Polarn O. Pyret E-pood tarnib kaupa Eestisse.
5.2. Tooted tarnitakse kliendile Omniva poolt pakutava kullerteenuse ja Omniva pakiautomaadi vahendusel.
5.3. Kui teisiti ei märgitud, tasub saadetise käsitlemise eest klient.  Sõltuvalt sihtkohast on saadetise tasu:
Kulleriga märgitud sihtpunkti Eestis: € 5,90.
Omniva pakiautomaati Eestis: € 2,90. Transport Rocca al Mare keskuse Polarn O. Pyret kauplusesse: € 0,00.
5.4. Üle € 100 tellimustele on kohaletoimetamine tasuta.
5.5. Tellimused käsitletakse ning postitatakse reeglina samal või hiljemalt järgmisel tööpäeval. Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenuse osutajast.  Orienteeruvad kohalejõudmise ajad on: Eestis: 1-3 tööpäeva (soodusmüügi ajal kuni 10 tööpäeva). Sama kehtib ka Rocca al Mare poodi tellitud kauba kohta. Kui pakk on Rocca al Mare poodi toimetatud, edastatakse Kliendile ka smsteavitus.

6. TOODETE TAGASTAMINE JA ÜMBERVAHETAMINE

6.1. Kliendil on õigus tasutud tellimusest ehk ostu-müügi lepingust ilma põhjenduseta taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates tellimuse ja Toodete kättesaamisest, ja tagastada või ümber vahetada Toode/Tooted.
6.2. Toote/Toodete tagastamisel/vahetamisel peab Klient esitama taganemisavalduse 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.
Kliendil on lepingust taganemisõiguse kasutamisel ja Toote või Toodete tagastamisel/vahetamisel võimalus täita ja esitada taganemise avalduse tüüpvorm (link: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf) või esitada avaldus vabas kirjalikus vormis.
6.3. Klient saab esitada tagamisavalduse järgmistel viisidel:
a) saata avaldus e-postiga aadressil: info@polarnopyret.ee
b) saata avaldus koos tagastatava/vahetatava Tootega pakiautomaadiga (vt eraldi juhend punkt. 6.11.)
c) esitada avaldus koos tagastatava/vahetatava Tootega Polarno Estonia OÜ.le kuuluvasse kauplusesse (kaupluste nimekiri allpool) müügikonsultandile, kes edastab selle käsitlemiseks E-poele. Toote/Toodete tagastust/vahetamist käsitleb E-pood. Toote tagastamine kauplusesse on Kliendile tasuta.
Müüja kauplused:
1) Ülemiste Keskus, Suur-Sõjamäe 4, Tallinn
2) Foorum Keskus, Narva mnt 5, Tallinn
3) Rocca-al-Mare Keskus, Paldiski mnt 102, Tallinn
6.4. Klient on kohustatud taganemisõiguse soovi korral Toote/Tooted tagastama Müüjale  avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul Toote/Tooted üle andnud logistikafirmale või Müüja kaupluse müügikonsultandile.
6.5. Müüja kohustub tagastama Kliendi taganemisavalduse kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik lepingu/tellimuse alusel saadud tasud, muu hulgas Kliendi poolt tasutud Toote kättetoimetamise kulud. Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Klient on talle tagastanud lepingu/tellimuse esemeks olnud Toote/Tooted või esitanud tõendi, et ta on selle Toote/Tooted tagasi saatnud.
6.6. Toote tagastamise postikulud kannab Klient. Soovitame kasutada tähitud saadetist.
6.7. Toote ümbervahetamise korral saadab E-pood Kliendile uue Toote vahetult peale ümbervahetamisele kuuluva Toote kättesaamist.
6.8. Toote saab ümber vahetada ainult sama Toote teise suuruse vastu.
6.9.Müüja ei saa tagada Toote/Toodete ümbervahetamise võimalust juhul, kui asendustoodet ei ole enam E-poe laos. Toodet saab vahetada ümber ainult E-poes saadaolevate sarnaste Toodetega.
6.10. Ümbervahetamisega seotud kulud kannab Müüja.

6.11. Toote tagastamine/vahetamine pakiautomaadiga:

  • Lisa tagastus/vahetus saadetise juurde tagastamise/vahetamise avaldus.
  • Vii tagastus/vahetus saadetis sobiva pakiautomaadi juurde
  • Vali ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Tagasta pakk“
  • Sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tagastuskood
  • Kleebi väljatrükitud aadresskaart pakile. Aadresskaardi leiad makseterminali all olevast sahtlist
  • Pane pakk avanenud kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine, vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“
  • Soovi korral prindi välja kviitung
  • Tasub teada! Paki numbri saad sisestada ka käsitsi.
  • Toote tagastusaadress:
    Õismäe postkontor
    Polarno Estonia OÜ E-pood
    +372 6010104
    info@polarnopyret.ee
    Paldiski mnt 102
    13522 Tallinn, Eesti 

6.12. TAGANEMISÕIGUSE MUUD OLULISED TINGIMUSED
6.12.1. Tagastamisele kuuluva Toote halvenemise korral vastutab Klient Toote kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on Toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja Toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda Toote olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama Toodet üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha kaupluses (Toode on originaalpakendis, Toote küljes on originaaletiketid, Tootel pole kandmis- ja kulumismärke).
6.12.2. Tarbijaõiguste direktiivi kohaselt on Kliendil õigus  lepingust/tellimusest taganeda ka siis ja juhul, mil olles kaupa kasutanud kauem, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, ent vastutab Toote väärtuse mis tahes vähenemise eest.
6.12.3.  Klient ei saa taganeda lepingust sellise suletud pakendis Toote üleandmise puhul, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud. Antud sätte alla käib näiteks aluspesu, ujumisriided.
6.12.4. Kui tagastatav/vahetatav Toode on algses pakendis, peab see olema säilinud kahjustamata.

7. MÜÜJA POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE
7.1. Kliendi tellitud Toote puudumisel tühistab Müüja tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeerib Müüja esindaja koheselt Klienti. Osalise tühistamise korral võib Müüja küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.
7.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse Kliendi poolt Müüjale tasutud summa viivitamata, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul.

8. VAIDLUSTE LAHENDAMINE. MUUD ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
8.1. Kliendil on erinevad õiguslikud võimalused ja meetmed lepingu või Toote mittevastavusel Müüja suhtes:

8.1.1. nõuda kohustuse täitmist;
8.1.2. oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda;
8.1.3. nõuda kahju hüvitamist;
8.1.4. taganeda lepingust või öelda leping üles;
8.1.5. alandada hinda;
8.1.6. ajalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.

8.2. Müüja vastutab tellimuse ja lepingu täitmise korral Toote/Toodete lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2. (kahe) aasta jooksul Toote/Toodete üleandmisest Kliendile. Ostu-müügi lepingu puhul on eeldus, et 6. (kuue) kuu jooksul Toote/Toodete ostjale/Kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas Toote/Toodete üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus Toote/Toodete või puuduse olemusega;
8.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korra on Kliendil õigus nõuda Toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta Toote vastu või tagastada Toode Müüja kulul.
8.4.Kliendil on kasulik teada tarbija õigustest ja Kaupleja kohustustest ning võimalusest pöörduda kaebuste puhul vastava organi poole. Kasulikku infot saab Klient lingilt: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/kaubandus.
8.5.  Kliendil on koheselt peale lepingu toimumist või lepingu tingimuste õiguspärasuses kahtlemist pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole avaldusega, mille vormi leiab lingilt:
https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon/esita-avaldus-komisjonile.

9. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

9.1. Polarno Estonia OÜ töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega.

9.2. Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Kliendilt püsikliendiprogrammi PO.P+ klubi liikmeks, e-poe konto registreerimisel ja/või Tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).

9.3. Polarno Estonia OÜ töötleb Kliendi isikuandmeid Tellimuste täitmiseks (sh Tellimusega seotud teadete edastamiseks), Toodete eest tasumiseks, Toodete kättetoimetamiseks, püsikliendi pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.

9.4. Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on Polarno Estonia OÜ, registrikoodiga 11536040, aadress: Narva mnt. 5,  10117 Tallinn, Eesti Vabariik.

9.5.Polarno Estonia OÜ ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:

9.5.1. kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik Toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;

9.5.2. Tellimuses sisalduvate Toodete tarnijatele (kliendi nimi ja telefoninumber) Tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.

9.6. Punktides 9.5.1 ja 9.5.2 sätestatud juhtudel töödeldakse Kliendi isikandmeid üksnes Tellimuse täitmise eesmärgil ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu Polarno Estonia OÜ.

9.7. Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete muutmist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti, pöördudes selleks avaldusega Polarno Estonia OÜ poole e-posti aadressil info@polarnopyret.ee .

9.8. Kui Klient on avaldanud soovi ja andnud nõusoleku Polarno Estonia OÜ poolt koostatud uudiskirjade ja/või personaalsete pakkumiste saamiseks, on Kliendil alati õigus võtta tagasi see nõusolek, saates vastavasisulise teavituse Polarno Estonia OÜ-le e-posti aadressile info@polarnopyret.ee  või vajutades iga e-posti vahendusel saadetud pakkumise juures selleks näidatud lingile.

9.9. Kliendil on igal ajal õigus pöörduda oma isikuandmete ülekandmiseks mõnele muule andmetöötlejale pöördudes digitaalselt allkirjastatud taotlusega Polarno Estonia OÜ poole e-posti aadressil info@polarnopyret.ee. Polarno Estonia OÜ-l on õigus keelduda isikuandmete mõnele muule andmetöötlejale otse edastamisest juhul, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole Polarno Estonia OÜ hinnangul turvaline.

9.10. Juhul, kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel PO.P+ klubi programmi raames või e-poe ostukeskkonnas rikutakse tema õigusi, on Kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.