Kas sa teadsid…? Siin on 14 fakti jätkusuutlikkuse ning Polarn O. Pyret’i kohta!

  1. Kas teadsid, et 26% PO.Pi kogu kliimamõjust tuleneb sellest, kui palju meie tooteid klientide poolt soetatakse, kantakse ning ka hooldatakse? Eelmainitust 23% moodustub pelgalt sellest, kui sõidate meie poode külastama ning pärast poest koju autoga* – seega kui järgmisel korral otsustate poodi pigem jalutada või rattaga sõita, siis säästate ühtlasi loodust ning teete teene ka enda tervisele!
     
  2. Kas teadsid, et keskmiselt on ühe rõivaeseme eluiga Rootsis 2,2 aastat? Pikendades rõiva eluiga 9 kuud, saaksime vähendada koormust kliimale 27% ulatuses ning säästa vett 33% ulatuses. * Rootsi Looduskaitse Selts. Enda vanadest, kuid siiski kasutuskõlblikest riietest tüdinedes, võiksite need kas edasi müüa või kellelegi ära anda. Ka sel moel on võimalik rõivaste eluiga pikendada.
     
  3. Kas teadsid, et PO.P teeb koostööd Childhood fondiga, mis töötab eesmärgil tagamaks kõikidele lastele õiguse lapsepõlvele? Näiteks sellest koostööst võib tuua meie triibulise särgiga Poppy jänku, mida müüme aitamaks koguda raha, et toetada Childhood fondi tööd. Sama eesmärgiga müüme me ka Childhood’i käevõrusid.
     
  4. Kas teadsid, et alates Blocket otsingumootori toimima hakkamisest, on Polarn O. Pyret’i bränd olnud seal otsituimaks?
     
  5. Kas teadsid, et PO.Pi toodete kvaliteeti testitakse hoolikalt erinevates laboratooriumites ning et rõivaste tootmisprotsessi jälgitakse pidevalt, kindlustamaks, et meie riided oleksid vastupidavad ja pesus kokku ei tõmbaks või tuhmuks.
     
  6. Kas teadsid, et seame endale väga kõrgeid nõudmisi nii toodete kvaliteedi kui ka näiteks materjalide keemilise töötlemise osas? Nii on kõik meie veekindlad rõivad PFC-vaba töötlusega!
     
  7. Kas teadsid, et Polarn O. Pyret teostab erinevaid inspektsioone kõikides tehastes, millega me koostööd teeme? Nende läbiviimiseks kasutame BSCI-nimelise ühenduse abi. 1900 brändi on liitunud, et üheskoos esitada tarnijatele sarnaseid nõudmisi. Veelgi enam – külastame tehaseid ka ise ning viime läbi erinevaid koolitusi, et saaksime pidevalt ning järjest enam edendada keskkonnasõbralikku tootmist ning samas luua ka paremaid töötingimusi tehaste töötajatele.
     
  8. Kas teadsid, et aastal 2016 jõustub Rootsis ning Euroopas seadus, mis nõuab ettevõtetelt jätkusuutlikkusse panustatavast tööst aru andmist?  PO.P on seda teinud juba alates 2007. aastast. Huvi korral võite meie jätkusuutlikkuse aruanded leida siit: http://www.rnb.se/Vart-ansvar/HALLBARHETSRAPPORT/

  9. Kas teadsid, et 80% PO.Pi tootevalikusse kuuluvatest rõivastest on valmistatud puuvillast? Meie eesmärgiks on, et aastaks 2020 oleksid kõik meie puuvillased riided valmistatud veelgi säästvamalt toodetud puuvillast!
     
  10. Kas teadsid, et tõenäoliselt kõige vastupidavamad rõivad on need, millel juba pikka aega sinu garderoobis kindel koht. Rõivast õigesti hooldades – järgides pesemisjuhendeid ning parandades riiet vajadusel – on võimalik selle eluiga üsna palju pikendada. Kui soovid siiski uue rõiva soetada, investeeri pigem kvaliteeti kui kvantiteeti!
     
  11. Kas teadsid, et PO.Pil on müügil paikamiskomplektid rõivaste parandamiseks ning ka tagavara jalakummid? 5 SEKi iga müüdud jalakummi pealt annetatakse Childhood fondile.
     
  12. Kas teadsid, et kui klientide hulgas viidi läbi küsitlus teada saamaks, milliseid aspekte meie brändi juures nad kõige keskkonnateadlikemaks peavad, siis enimmainitud märksõnadeks said kvaliteetsus ning ajatu disain?
     
  13. Kas teadsid, et 2014/2015 majandusaastal valmistas Polarn O. Pyret üle miljoni looduslikust puuvillast toote? See moodustas sel samal perioodil 31% meie kõikidest puuvillastest toodetest.
     
  14. Kas teadsid, et konsultatsioonifirma Differ poolt läbiviidud uuringu põhjal ilmnes, et juba viiendat aastat järjest valisid kliendid Polarn O. Pyreti, kui neilt uuriti, millist rõivatootjat peavad kõige keskkonnasõbralikumaks?

*Mistra Future Fashion (Roos, Sandin, Zarnani, Peters. Environmental assessment of Swedish fashion consumption. Five garments – sustainable futures. Mistra Future Fashion, 2015).