Korduma kippuvad küsimused (KKK)

Polarn O. Pyret e-poest jõuab kaup ostjani Eestis, Lätis ja Leedus.

Tooted tarnitakse kliendile Omniva poolt pakutavate teenustega:

Kullerteenus valitud sihtkohta
Omniva pakiautomaat
Omniva pakiautomaatide asukohad

Kohaletoimetamise tasu:
Kulleriga märgitud sihtpunkti Eesti: € 5.90
Omniva pakiautomaadiga Eestis € 2.90

Üle € 100 tellimustele on kohaletoimetamine tasuta.

Tellimused töödeldakse ning postitatakse reeglina sama või järgmise tööpäeva jooksul. Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenistustest.

Orienteeruvad kohalejõudmise ajad on:
Eesti: 1-3 tööpäeva (soodusperioodil kuni 10 tööpäeva)

MAKSMINE

Tellimuse eest saab tasuda Visa ja MasterCard deebet- ja krediitkaartidega, Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Nordea, Danske Bank, Krediidipank, LHV).
Makse teostamine toimub väljaspool Polarn O. Pyret  e-poe keskkonda Maksekeskuse OÜ teenusepakkuja poolat turvalises maksekeskkonnas. Polarn O. Pyret e-poel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

VALUUTA
Maksmine toimub eurodes. Kõik hinnad on näidatud eurodes ja sisaldavad Eesti käibemaksumäära (20%).
 

KUIDAS TAGASTADA?

Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul peale saadetise kättesaamist.

NB! hügieenilistel kaalutlustel ei saa tagastada pesu ning rannariideid.

Tagastamise saatekulud tasub klient.

Aktsepteerime tagastust ainult juhul, kui toode on kasutamata, sellel on küljel originaaletiketid ning toode on originaalpakendis.

Kuni paki vastuvõtmiseni ei saa Polarno Estonia OÜ  toodete eest vastutust võtta, seetõttu soovitame tagastamisel valida tähitud post. Säilitage postitamisel saadav dokument postitamise tõestamiseks.

TAGASTAMINE PAKIAUTOMAADI ABIL

  • Mine lähima pakiautomaadi juurde
  • Vali ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Tagasta pakk“
  • Sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tagastuskood
  • Kleebi väljatrükitud aadresskaart pakile. Aadresskaardi leiad makseterminali all olevast sahtlist
  • Pane pakk avanenud kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine, vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“
  • Soovi korral prindi välja kviitung
  • Kui pakil on triipkood, piisab pärast paki tagastamise valikut triipkoodi skaneerimisest. Tasub teada! Paki numbri saad sisestada ka käsitsi.

MITTEKVALITEETSE KAUBA TAGASTAMINE
Kui leiate, et teile saadetud toode ei ole kvaliteetne, tagastage see meile viivitamatult.  Mittekvaliteetse toote korral tagastame teile nii toote väärtuse kui lähetuskulud.

KUI OLEME SAATNUD TEILE VALE TOOTE
Kui oleme teinud vea ja saatnud teile tellitust erineva toote või suuruse, tagastage see viivitamatult. Vale toote saatmise korral tagastame teile nii toote väärtuse kui lähetuskulud niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 30 päeva jooksul

RAHA TAGASTAMINE
Tagastame teile toodete väärtuse, lähetus- ja postikulud tagastamisele ei kuulu. Raha tagastame samale arvelduskontole, millelt toimus laekumine. Tagastatava summa tagastame niipea, kui võimalik ent mitte hiljem, kui 30 päeva jooksul.

faq

KKK

Küsimuste korral vaata esmalt rubriiki KKK, enne kui meile kirjutad. Võib juhtuda, et leiad vastused oma küsimustele juba sealt. Kui ei, siis võta ühendust meie klienditoega ja oleme alati valmis Sinu küsimustele vastama.

Polarn O. Pyret poed

Kui Sinu küsimus hõlmab teenindust või tooteid, võid võtta ühendust ka meie poodidega, aadressid ja telefoninumbrid leiad "Leia pood" alt.